Follow | Dashboard


FEVERRR !
Monday, August 22, 2011 | 10:55 PM | 0 comments
dah 4 hari dah demam tak surut-surut heh ! tapii an semalam kan kite kan pegi hospital auw ! okay first time pegi hospital ni itu pon pendek kite suro tau T.T, actually aku takod nak pegi hospital nanti kena cocok sana cocok sini , tu yang lemah tu -.- haishh! tapiii akhirnyaa terkane jugak cocoktan tu ! erghh menci-menci taukk! sakiddd :'( yang tak bole blaa time kne cocok tu aku tutup muka sebab takodd HAHA , untung lah dapat BF macam kau kan bie kan ? dok gelakkan aku nagis time kne cocok tu . mukan nak pujukk hampeh punya pendekkkk! -,- aku kna cocok sebab takod kne demam DENGGI, tapi alhamdulilah tade pape ponn :')

lepas kena tu sumee pegi amex ubad , macam-macam ubad aku dapat. tian nurse tu kan , dok membebel time bile nak makan ubad lah apelahh . egad aku nak makan ke beb? soryy to say lah nurse . HAHA aku takan makan selagi aku tak melarat. sebab aku MENCI makan UBADD , pahit kan? -_____- puihh puihh enggak enaakk tahuu ! balik dari hospital ujan lebad sanat. dah lah naik moto , lepasto hilang pulak sweater si pendek . hah memang malang kan semalam kat kiteorang , yang si pendek ni dok sumpah seranah orang yang rembad sweater dea . HAHA nak ketawa aku tenok dea mara , omel sanat lahh ;) HAHA pasto mintak aku yang ganti? heh manyak hensem muka lu kan . sampai rumaa jea teros tido , padahal dah kuyup dah ni kena hujan tapi dah taley tahan nantok sanat tdo teros . yang pendek balik uma makcik dea kat PG :)

thanks pendek sebab menyusahkan diri awak datang jauh-jauh sebab nak hanta kite pegi hospital :') okay saya tahu awak sayang saya kan , sebab to awak tanaa saya sakit kan? ujong-ujong kite demam sama-sam kan? atototo so sweet . tap sayang saya taleyy jage awak sakit sebab saya sekolaa , ruma pon jauh :'( sumpahh nindu awak bie . kbaii salamm. 

p/s : hari ni ponteng sekolaa sebab bangun pukul 7 padahal ade exam SIVIK , tapi tapelaa . HAHA 



Older Post | Newer Post