Follow | Dashboard


themm♥
Saturday, August 6, 2011 | 6:55 AM | 0 comments
assalamualaikumm.

lame tak menaip kat belog. rendo pulak to tetiba nak menaip ni. dan fara nak ucap kan bebanyak terimakasih untuk yang follow belog kedua fara. so untuk budak cun macam fara ni mestilah sehat walfiat hehe :D yelah kan hati senang tu semakin sehat selalu. dan fara bersyukur hubungan dengan familyy dah tak retak macam dulu semakin rapat dan semakin menjaga hati kedua ibubapa fara. alhamdulilah terimakasih tuhan kau lembutkan hati aku :') dan kawan-kawan farah 5SS goodluck for PRA-SPM 15/8 ni buang semua tebiat lame lagi-lagi meniru.

cukup-cukup lah sempena bulan puasa ni kite tutup tebiat lama , kite buat tebiat baru. haha :D fuhh~ bape bulan lagi jea kan nak spm then after spm mesti masing-masing dah busyy and dah tade time nak lepak kan? mesti rendo kat korang gilaa T.T kalau buat reunion pun mesti tak semua yang datang kan? haisshh :( tapi korang tetap  kat HATI aku (cewehhh) HAHA .

bie, awak tahu tak HATI saya ni tiap-tiap saat dan minit berJOGET sebab nak bagitau yang saya sayang awak sangat? percayaa lah tade orang lain pun selain awak bie! haisshh ==' awak nak saya macam mane untuk awak percaya saya?dah saya tade orang lain lah sayangg. dah-dah HATI saya untuk awak tau (!) simpan dea baik-baik okay?kesimpulanyaa YOU IS MINE alwayss.
IM PROMISE :'D

iloveyou-imissyou-muah-muah ^,^
kbyee

Older Post | Newer Post