Follow | Dashboard


i do love you !
Friday, September 9, 2011 | 9:14 AM | 0 comments
assalamualaikum ,
ehemm. dah lame tak berblogerr ni . sape renduu ? mehh si tiomm sikitt *muah* haha gatai !
harituu kann itew kann jupee ucux iteww tau :'D okayy , sumpahh rendo !masa tu pon tak plan nak jupe . hehe maklumm lah tenga trial pastu yana ajak pegy beli barang-barang yang nak pegy PLKN :'( okayy nnati mesti aku rendo kau yokk ! kau jangan pegy lelame tau 3bulann jea ! hoho :'D nak tengok YANA tak? mehh turun-turun kan mouse tuh .
                                dea ni hah ! yang pakai cermin mata :)
                      tak puas lagi nak tengok lagi? hah amek-amek HAHA


                                                                 LAGI? -.-



                              nahh amek ni kau ciuman mautt ! HAHA
 tak puas lagi? pegi download jela gamba pastu letak kat destop or wallpape okay? haha.

 
 Dea ni bestie fara dari aku kecik :') okayy tipuu . tadelah kecik mane dalam darjah 5 kod. tapi dea ni tua dari fara . KAHKAH :D memang closee gila dengan dea . ade yang cakap macam twins ade yang cakap macam siblings heh ramai lahh . dea dapat pegi PLKN esok pulak tuh pegi . n tinggalkan aku kat sini selama 3 bulan :'( . abis lahh kuruss balik , dah tu dea yang hari-hari bagi aku makan sampai debab mcm ni kan kan yokk? hehehe :P . dah lah aku sayang kau sesangat . HOI lelaki-lelaki kat luaa sane tu even satu hari korang couple denga dea ni , tolong jangan GAME dea sebab dea ni LURUS BENDOL haha :D so kau jangan nak bengkok kan atau pergunakan dea . okayy ILOVEYOUU ,



     eah-eah sape nii ! alahaii maluuuuuuuu xD yang pendek-pendek tulah ucuxx itew !
                          tak sukaa? tak payah tengok lah bodo ! heh ! ade aku heraan.

ni lahh yang itew cite tuh myucuxx yang itew jupa dea harito kan ucux kan?  :'D HAHA okayy . babyy cuma nak cakap saya sayang sangat-sangat kat awak :'D iloveyouu doe . dah lah samapi sini jea . kbye :)

ILOVEYOUU STALKERR hooyeaahh-hooyeaahhh :P

Older Post | Newer Post