Follow | Dashboard


05-10-2011
Friday, October 7, 2011 | 1:39 AM | 2 comments
hai stalker . jyeahh xD dah lame kod tak berbloger ni  kann kann . maklomlah kan baru lepas trial sumer . tade mase nak menaip panjang-3 hihi. baru sekarang ade mase :) eah eah egad tak 05/10/2011 harituu . jenggjenggjenggg... haha tarikh tu kan kan bufdayy kite lah awak :') yolahkann memang tak penting bagi awak tapi penting buat aku xD haha because HARI LAHIR aku yang k-17 hahaha . okay dah tua kan :'D brbb . act tade lah sambut meriah sangat just membe-2 dekat sekola dea buat suprise yang amett mengelikann . eeyucksss tepung+aircoke+airsprit+telur. yaallah busuk gilaa bole tak? brbb -____- ni semua punca dari AJINN ketua deaorang . pehhh kann memang TREBAIKKK~

act, tarikh ni jugak aku kehilangan orang yang paling aku sayang(adik fahmi) :'( insyakallah kalau ade gamba dea aku masokan . dea meninggal pada bufday aku mase aku darjah empat . yess memang terkilan gila sebab dea sorang adik lelaki aku , dan aku tak pernah baik dengan dea. kalau jupe jea asyik bergaduhh . sampai tarikh terakhir dea baru aku rapad dengan dea. sebab time tu dea sakit tenat. dea meninggal sumer sebab aku kalau aku tak bawak wabak chickenpop tuh mesti dea ade lagi sekrang :'( *dikk akak rendu kau sesangatt dikk :'( kalau lah mase boleh berputar aku sanggup pergi dari kau yang pegi dikk . ibu&abah sumer sayangkan kau . akak sanggup korbankan nyawa akak time kite jatuh longkang tuh egad tak? akak luka terok tapi akak tak bagitau ibu ponn . kau luka sikit tapi ibu punya sayangg kat kau, tak care langsong pasal aku dikk . yea aku cemburu mase tu :'( tapiii kenape kau yang pegi dik kenape tak aku ? ibu lagi sayangkan kau doe . akak mintak maaf tahun ni akak tak melawat adik kat kubur .kalau ade mase akak pegi yerr :') akak sayangg kau sesangatt .

dann untuk member-2 thanks doe buat sumer ni untuk aku even bende ni geli tapi mybe ni untuk kenangan kita bila kita dah buat haluan masing-2 nnti :') aku rase sangat disayangi gituu . HAHA thanks guys :'D ajinn jangan lupa one set ADIDAS aku auwww , finaaa jangan lupa blackberry touchh aku HAHA aku wait ni xD



Older Post | Newer Post