Follow | Dashboard


saya pun ade perasaan :(
Thursday, November 10, 2011 | 6:01 AM | 0 comments
heyy peeps :'( act, hari ni sangat sedih kod . hmmm , tak tahu lah kenape eak semakin hari semakin aku rase dea jauh dari aku. aku dah tak rase dea tu untuk aku sorang, kalau lah betul dea ade yang kedua tolong lah bagitau dan terus terang. dah tak kuad lah nak hadapi macm ni lagi. aku dah tak sekuat dulu :( cukup lah dah selama ni aku kena permainkan, kau pon nak buat benda yang sama macam ex aku ker? 

aku tak mengharap pun ape yang aku mintak dapat, tapi cara kau tuh. entah makin lama makin aku tak faham dengan perangai kau, tujuan kau couple dengan aku. :( tapii aku tak tahu antara aku yang berubah atau kau yang berubah. yess kau kuad cemburu kan? tapi takan dengan membe-3 aku pon kau nak jelous sehh. sekurangnya aku bagitau kau weh mane aku nak pegi sumer. tapi bila gaduh kau macam nak ungkid semua kesalahan aku. kau mara-3 aku. kenape? perlu ke semua ni? hmm. okay tapelah doe. mybe kau jea kod boleh buat, aku tak boleh. aku jer salah kat mata kau, kau jea betul kan. sampai kau cakap aku tak care pasal kau? weh aku dah tak tahu macam mane aku nak tunjuk yang aku ni betul-3 sayang kau doe :( aku buntu dah. tapi kau tetap dengan pendirian kau kann.

kalau lah betul aku ni tak care pasal kau, aku tak terhegeh duduk kat tempat keje kau sampai tutup, pastu makan sama-3 dengan kau, duduk sebelah kau manje-3, kau sakit aku suruh pegi hospital aku tak macam ni kalau aku tak care seseorang tuh. tapi kau orang yang bertuah tuh tahu tak ! ya allah aku dah tahu macam mane lagi aku nak buktikan kat kau yang aku ni tade orang lain selain diri kau. jika kau dah bosan dengan perangai aku kau cakap, sebab aku tahu tak de sape yang boleh tahan dengan perangai aku :( aku harap aku boleh jadi yang terbaik tapi aku silapp. aku memang bukan yang terbaik yang pernah kau dapat, aku tak mampu nak bagi ape yang kau nak. aku bukan macam ex-2 kau yang kaye raye tuhh. hmm, tapi aku ikhlas kawan dengan kau :(

aku mintak maaf kat kau, kalau aku selalu salah kat mate kau, aku tau aku tak cukup perfect untuk kau, tapi aku dah buat terhabis baik untuk kau. percayalah :'( erghhhh! aku dah tak kuad dah wehhh !agaknya tunggu aku mati dulu ker baru kau nak percaya aku betol-3 sayang kau? hmmm :( AKU TADE ORANG LAIN LAH SELAIN KAU ! fahamm lahhh :'( aku tanak orang lain selain kau, aku tanak hilang orang macam kau. mungkin aku bodoh sebab aku tak tunjukkan sayang aku kat kau kod. tapi takan kau tak rase yang aku sayang kau !!! erghhh ;'( macam nak mati jea doee.

p\s : aku nak kau tahu yang aku tade orang lain selain kau, aku tak pernah curang kat kau ponn. memang aku jahat suka buat kau nagis tapi sebenarnyaa aku sayang kau sangatttttttttttt ! faham? aku sayang kau sangat lah pendekk, percaya eah. muah kat dahi mmuaahh :*

Older Post | Newer Post